Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044
Назва: Платформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдома
Інші назви: Distance learning platforms as a form of supporting physical activity of preschool children at home
Автори: Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, Natalia
Ключові слова: дошкільна освіта
дистанційне навчання
фізична активність
цифрові платформи
здоровий спосіб життя
рухова діяльність
батьківська участь
preschool education
distance learning
physical activity
digital platforms
healthy lifestyle
physical activity
parental involvement
Дата публікації: 2025
Видавництво: НУФВСУ
Бібліографічний опис: Листопад Н. Платформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдома. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації: Матеріали VІІІ Всеукраїнської електронної конференції з міжнародною участю (Київ, 29 травня 2025 р.) /за заг. ред. О. А. Шинкарук. Київ: НУФВСУ, 2025. С. 91–93.
Короткий огляд (реферат): Розглядається потенціал використання платформ дистанційного навчання як інструменту підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку в умовах домашнього середовища. Проаналізовано можливості цифрових освітніх ресурсів для організації рухової активності, формування здорового способу життя та залучення батьків до спільної фізичної діяльності з дітьми. Визначено переваги дистанційних платформ, зокрема доступність, інтерактивність, індивідуалізацію темпу навчання, а також ризики, пов’язані з надмірною цифровізацією. Зроблено акцент на важливості педагогічного супроводу та адаптації контенту до вікових особливостей дошкільників. Представлено рекомендації щодо ефективного використання дистанційних платформ у реалізації фізкультурно-оздоровчих завдань у сімейному контексті. The potential of using distance learning platforms as a tool to support physical activity of preschool children in the home environment is considered. The possibilities of digital educational resources for organising physical activity, forming a healthy lifestyle and involving parents in joint physical activity with children are analysed. The advantages of distance platforms, including accessibility, interactivity, individualisation of the pace of learning, as well as the risks associated with excessive digitalisation, are identified. Emphasis is placed on the importance of pedagogical support and adaptation of content to the age characteristics of preschoolers. Recommendations for the effective use of remote platforms in the implementation of physical education and health tasks in the family context are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IT_konf_2025 2.pdf950.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.