Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-07-29T06:19:45Z-
dc.date.available2025-07-29T06:19:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Платформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдома. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації: Матеріали VІІІ Всеукраїнської електронної конференції з міжнародною участю (Київ, 29 травня 2025 р.) /за заг. ред. О. А. Шинкарук. Київ: НУФВСУ, 2025. С. 91–93.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044-
dc.description.abstractРозглядається потенціал використання платформ дистанційного навчання як інструменту підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку в умовах домашнього середовища. Проаналізовано можливості цифрових освітніх ресурсів для організації рухової активності, формування здорового способу життя та залучення батьків до спільної фізичної діяльності з дітьми. Визначено переваги дистанційних платформ, зокрема доступність, інтерактивність, індивідуалізацію темпу навчання, а також ризики, пов’язані з надмірною цифровізацією. Зроблено акцент на важливості педагогічного супроводу та адаптації контенту до вікових особливостей дошкільників. Представлено рекомендації щодо ефективного використання дистанційних платформ у реалізації фізкультурно-оздоровчих завдань у сімейному контексті. The potential of using distance learning platforms as a tool to support physical activity of preschool children in the home environment is considered. The possibilities of digital educational resources for organising physical activity, forming a healthy lifestyle and involving parents in joint physical activity with children are analysed. The advantages of distance platforms, including accessibility, interactivity, individualisation of the pace of learning, as well as the risks associated with excessive digitalisation, are identified. Emphasis is placed on the importance of pedagogical support and adaptation of content to the age characteristics of preschoolers. Recommendations for the effective use of remote platforms in the implementation of physical education and health tasks in the family context are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНУФВСУuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectфізична активністьuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectрухова діяльністьuk
dc.subjectбатьківська участьuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectphysical activityuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.subjecthealthy lifestyleuk
dc.subjectphysical activityuk
dc.subjectparental involvementuk
dc.titleПлатформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдомаuk
dc.title.alternativeDistance learning platforms as a form of supporting physical activity of preschool children at homeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IT_konf_2025 2.pdf950.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.