Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Листопад, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Lystopad, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-29T06:19:45Z | - |
dc.date.available | 2025-07-29T06:19:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Листопад Н. Платформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдома. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації: Матеріали VІІІ Всеукраїнської електронної конференції з міжнародною участю (Київ, 29 травня 2025 р.) /за заг. ред. О. А. Шинкарук. Київ: НУФВСУ, 2025. С. 91–93. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23044 | - |
dc.description.abstract | Розглядається потенціал використання платформ дистанційного навчання як інструменту підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку в умовах домашнього середовища. Проаналізовано можливості цифрових освітніх ресурсів для організації рухової активності, формування здорового способу життя та залучення батьків до спільної фізичної діяльності з дітьми. Визначено переваги дистанційних платформ, зокрема доступність, інтерактивність, індивідуалізацію темпу навчання, а також ризики, пов’язані з надмірною цифровізацією. Зроблено акцент на важливості педагогічного супроводу та адаптації контенту до вікових особливостей дошкільників. Представлено рекомендації щодо ефективного використання дистанційних платформ у реалізації фізкультурно-оздоровчих завдань у сімейному контексті. The potential of using distance learning platforms as a tool to support physical activity of preschool children in the home environment is considered. The possibilities of digital educational resources for organising physical activity, forming a healthy lifestyle and involving parents in joint physical activity with children are analysed. The advantages of distance platforms, including accessibility, interactivity, individualisation of the pace of learning, as well as the risks associated with excessive digitalisation, are identified. Emphasis is placed on the importance of pedagogical support and adaptation of content to the age characteristics of preschoolers. Recommendations for the effective use of remote platforms in the implementation of physical education and health tasks in the family context are presented. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | НУФВСУ | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | фізична активність | uk |
dc.subject | цифрові платформи | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | рухова діяльність | uk |
dc.subject | батьківська участь | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | physical activity | uk |
dc.subject | digital platforms | uk |
dc.subject | healthy lifestyle | uk |
dc.subject | physical activity | uk |
dc.subject | parental involvement | uk |
dc.title | Платформи дистанційного навчання як форма підтримки фізичної активності дітей дошкільного віку вдома | uk |
dc.title.alternative | Distance learning platforms as a form of supporting physical activity of preschool children at home | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IT_konf_2025 2.pdf | 950.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.