Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23043
Title: | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освіти |
Other Titles: | Information and communication technologies as a means of motivation for an active lifestyle in preschool education |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології дошкільна освіта мотивація активний спосіб життя фізичне виховання здоров’язбереження information and communication technologies pre-school education motivation active lifestyle physical education health protection |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | НУФВСУ |
Citation: | Листопад О., Мардарова І., Гуданич Н. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освіти. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації: Матеріали VІІІ Всеукраїнської електронної конференції з міжнародною участю (Київ, 29 травня 2025 р.) /за заг. ред. О. А. Шинкарук. Київ: НУФВСУ, 2025. С. 93–95. |
Abstract: | У статті розглядається роль інформаційно-комунікаційних технологій як ефективного засобу мотивації дітей дошкільного віку до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні цифрові інструменти, що використовуються у фізичному вихованні дошкільників, зокрема мультимедійні засоби, інтерактивні ігри, освітні мобільні додатки. Обґрунтовано педагогічні умови ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес формування здоров’язбережувальної поведінки у дітей. Показано, що поєднання традиційних та інноваційних підходів до фізичної активності дозволяє значно підвищити інтерес дітей до рухової діяльності та сформувати позитивну мотивацію до здорового способу життя вже на ранніх етапах розвитку. The article considers the role of information and communication technologies as an effective means of motivating preschool children to an active lifestyle in the conditions of preschool education. The modern digital tools used in physical education of preschoolers, including multimedia, interactive games, educational mobile applications, are analysed. The pedagogical conditions for the effective implementation of information and communication technologies in the process of forming health-saving behaviour in children are substantiated. It is shown that the combination of traditional and innovative approaches to physical activity can significantly increase children's interest in physical activity and form a positive motivation for a healthy lifestyle at the early stages of development. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23043 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IT_konf_2025 1.pdf | 948.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.