Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-07-29T06:14:53Z-
dc.date.available2025-07-29T06:14:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О., Мардарова І., Гуданич Н. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освіти. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації: Матеріали VІІІ Всеукраїнської електронної конференції з міжнародною участю (Київ, 29 травня 2025 р.) /за заг. ред. О. А. Шинкарук. Київ: НУФВСУ, 2025. С. 93–95.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23043-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль інформаційно-комунікаційних технологій як ефективного засобу мотивації дітей дошкільного віку до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні цифрові інструменти, що використовуються у фізичному вихованні дошкільників, зокрема мультимедійні засоби, інтерактивні ігри, освітні мобільні додатки. Обґрунтовано педагогічні умови ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес формування здоров’язбережувальної поведінки у дітей. Показано, що поєднання традиційних та інноваційних підходів до фізичної активності дозволяє значно підвищити інтерес дітей до рухової діяльності та сформувати позитивну мотивацію до здорового способу життя вже на ранніх етапах розвитку. The article considers the role of information and communication technologies as an effective means of motivating preschool children to an active lifestyle in the conditions of preschool education. The modern digital tools used in physical education of preschoolers, including multimedia, interactive games, educational mobile applications, are analysed. The pedagogical conditions for the effective implementation of information and communication technologies in the process of forming health-saving behaviour in children are substantiated. It is shown that the combination of traditional and innovative approaches to physical activity can significantly increase children's interest in physical activity and form a positive motivation for a healthy lifestyle at the early stages of development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНУФВСУuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectактивний спосіб життяuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectздоров’язбереженняuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectpre-school educationuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectactive lifestyleuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjecthealth protectionuk
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації до активного способу життя в умовах закладу дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeInformation and communication technologies as a means of motivation for an active lifestyle in preschool educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IT_konf_2025 1.pdf948.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.