Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294
Title: Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів
Other Titles: Использование метода "кейс-стади" в развитии выразительности речи будущих воспитателей
Use of the "case-stadium" method in the development of speech clarification of future educators
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: кейс-стаді
модель навчання
конкретні учбові ситуації
вміння
навички
виразне читання
увиразнення мовлення
майбутні вихователі
кейс-стади
модель обучения
конкретные учебные ситуации
умения
навыки
выразительное чтение
обогащение речи
будущие воспитатели
case studies
model training
specific training situation
abilities
skills
expressive reading
enrichment of speech
future educators
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. В. П. Драгоманова
Citation: Руденко Ю. А. Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. – Київ : Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова, 2012. - № 22. - С. 115-120.
Abstract: В статті висвітлюється питання доцільності застосування методу „кейс - стаді” у процесі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів. Автором розглядається сутність традиційної та інтерактивної системи навчання у вищій школі. У статті аналізуються переваги та недоліки застосування метода „кейс - стаді” на сучасному етапі. В статье освещаются вопросы необходимости применения метода «кейс-стади» в процессе обогащения речи будущих воспитателей. Автором рассматриваются сущность традиционной и интерактивной системы обучения в высшей школе. В статье анализируются преимущества и недостатки метода «кейс - стадии» на современном этапе. The article highlights issues need to use the method of "case studies" in the process of enrichment of future teachers of speech. The author discusses the essence of traditional and interactive learning systems in higher education. This article analyzes the advantages and disadvantages of the method "case - studies" at this stage.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.