Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-08T09:14:35Z-
dc.date.available2019-07-08T09:14:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. – Київ : Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова, 2012. - № 22. - С. 115-120.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294-
dc.description.abstractВ статті висвітлюється питання доцільності застосування методу „кейс - стаді” у процесі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів. Автором розглядається сутність традиційної та інтерактивної системи навчання у вищій школі. У статті аналізуються переваги та недоліки застосування метода „кейс - стаді” на сучасному етапі. The article highlights issues need to use the method of "case studies" in the process of enrichment of future teachers of speech. The author discusses the essence of traditional and interactive learning systems in higher education. This article analyzes the advantages and disadvantages of the method "case - studies" at this stage.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво НПУ ім. В. П. Драгомановаuk
dc.subjectкейс-стадіuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectконкретні учбові ситуаціїuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectвиразне читанняuk
dc.subjectувиразнення мовленняuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectcase studiesuk
dc.subjectmodel traininguk
dc.subjectspecific training situationuk
dc.subjectabilitiesuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectexpressive readinguk
dc.subjectenrichment of speechuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.titleВикористання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователівuk
dc.title.alternativeUse of the "case-stadium" method in the development of speech clarification of future educatorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.