Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2290
Title: Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання
Other Titles: Текстоцентрический подход к развитию выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений: теория и методика обучения
Text centric approach to the development of speech, expression of the future tutors of preschool education theory and methods of teaching
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: текст
культурно-значеннєвий професійно орієнтований текст
культурно-значеннєвий фаховий дискурс
увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
професійно-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів
текстоцентричний підхід
текстотворча діяльність майбутніх вихователів
текстотворча компетенція майбутніх вихователів
текст
культурно значимый профессионально ориентированный текст (КЗПОТ)
культурно значимый профессиональный дискурс
развитие выразительности речи будущих воспитателей
профессионально-речевая деятельность будущих воспитателей
текстоцентрический подход
текстотворческая деятельность будущих воспитателей
текстотворческая компетенция будущих воспитателей
text
CSPOT (culturally significant professionally oriented texts)
the cultural significance of professional discourse
development expressive speech of future nurseryteachers’
professional speech activity of future nursery-teachers’
text centric approach
text creative activity of future nursery-teachers’
text creative competence of future nurseryteachers’
Issue Date: 2015
Publisher: Київ: [б. в.]
Citation: Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 4. - С. 181-194.
Abstract: Статтю присвячено методологічному обґрунтуванню доцільності звернення до текстоцентричного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором розкривається сутність ключових понять текстоцентричного підходу: текст, культурно значеннєвий професійно – орієнтований текст (КЗПОТ), культурно-значеннєвий фаховий дискурс. Статья посвящена методологическому обоснованию целесообразности использования текстоцентрического подхода в развитии выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Автором раскрывается значение ключевых понятий текстоцентрического подхода: культурно значимый профессионально ориентированный текст (КЗПОТ), культурно значимый профессиональный дискурс. The article is devoted to methodological rationale of the use of text centric approach in the development of speech, expression of future nursery-teachers’. The author reveals the importance of the key concepts of text centric approach: the cultural importance of professionally oriented texts (KSPOT), the cultural significance of a professional discourse.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2290
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.