Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22890
Назва: Методологічні аспекти формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано
Інші назви: Methodological aspects of forming artistic-performing emotivity of future piano teachers
Автори: Чжен Ланьюе
Ключові слова: емоція
художня емоція
емотивність
художньо-виконавська емотивність
викладач фортепіано
фортепіанна підготовки
методологічний підхід
екзистенційний підхід
герменевтичний підхід
полікомунікативний підхід
евристичний підхід
Emotion
artistic emotion
emotivity
piano teacher
piano training
artistic-performing emotivity
methodological approach
existential approach
hermeneutic approach
polycommunicative approach
heuristic approach
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чжен Ланьюе. Методологічні аспекти формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано / Чжен Ланьюе // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 56-61.
Короткий огляд (реферат): У статті репрезентовано результати дослідження проблеми емотивності в кон- тексті музично-виконавської та мистецько-освітньої діяльності майбутніх викла- дачів фортепіано. Художньо-виконавська емотивність розкривається в роботі як інтегральний багатоаспектний феномен, що відображає здатність студента- музиканта до усвідомленої, художньо виразної, концептуально осмисленої та пере- конливої трансляції емоційно-образного змісту музичного твору засобами музично- виконавської та вербально-педагогічної репрезентації. The article presents the results of a study on the issue of emotivity in the context of musical performance and artistic-educational activities of future piano teachers. Artistic-performing emotivity is revealed in the study as an integral, multidimensional phenomenon that reflects the ability of a student-musician to consciously, artistically express, conceptually comprehend, and convincingly convey the emotional and figurative content of a musical piece through musical performance and verbal-pedagogical representation. The aim of the article is to define and substantiate scientific- methodological approaches and artistic-pedagogical principles for the formation of artistic-performing emotivity in future piano teachers. The research methodology is based on the principles of scientific systematization and integrativity. The study employs methods of scientific analysis, generalization, modeling, and extrapolation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22890
Розташовується у зібраннях:№1 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf206.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.