Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275
Назва: Проблема розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова категорія
Інші назви: Issue of the development of expressive speech in preschool teachers as a scientific category
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: експресивність
емоційність
образність
зображувальність
засоби виразності мовлення майбутніх вихователів
expressiveness
emotionality
figurativeness
distinctiveness
future preschool teachers’ means of speech expressiveness
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Проблема розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова категорія / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2015. - № 8. - С. 136-142.
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває сутність понять «виразність», «експресивність», «емоційність», «образність», зображувальність» мовлення. Автор подає класифікацію засобів виразності мовлення майбутніх вихователів. The article deals with the essence of the concepts of “expressiveness”, “emotionality”, “figurativeness”, “distinc-tiveness” of future preschool teachers’ speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema rozvytku vyraznogo movlennya majbutnix vyxovateliv doshkilnyx navchalnyx zakladiv yak naukova kategoriya.pdf259.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.