Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275
Title: Проблема розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова категорія
Other Titles: Issue of the development of expressive speech in preschool teachers as a scientific category
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: експресивність
емоційність
образність
зображувальність
засоби виразності мовлення майбутніх вихователів
expressiveness
emotionality
figurativeness
distinctiveness
future preschool teachers’ means of speech expressiveness
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Руденко Ю. А. Проблема розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова категорія / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2015. - № 8. - С. 136-142.
Abstract: У статті автор розкриває сутність понять «виразність», «експресивність», «емоційність», «образність», зображувальність» мовлення. Автор подає класифікацію засобів виразності мовлення майбутніх вихователів. The article deals with the essence of the concepts of “expressiveness”, “emotionality”, “figurativeness”, “distinc-tiveness” of future preschool teachers’ speech.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.