Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2266
Назва: Вихідні рівні розвитку образного мовлення дітей передшкільного віку засобами художньої літератури
Інші назви: Baseline levels of development of preschool-aged children’s imagery speech by means of belletristic literature
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: діти передшкільного віку
образна мова
художні тексти
вірші
рівні
критерії
preschool-aged children
imagery speech
artistic texts
poems
levels
criteria
indicators
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаїв: [б. в.]
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Вихідні рівні розвитку образного мовлення дітей передшкільного віку засобами художньої літератури / А. М. Богуш, І. Попова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 194-197.
Короткий огляд (реферат): У статті подано характеристику дитячого віку, чутливого до сприйняття образності мови під впливом художньої літератури. Образність мови розглядається як компонент і якість виразної мови, як здатність викликати в уяві дитини наочно-чуттєві уявлення специфічними мовними засобами, в основі яких лежить асоціативність; образність мови художніх текстів сприяє образності мови дітей. Представлено критерії розвитку образного мовлення дітей передшкільного віку засобами художньої літератури: когнітивно-інформаційної, образно-виразний, мовленнєвотворчий з відповідними показниками. The characteristic of the children’s age susceptible to speech imagery under the influence of belletristic literature is represented in the article. Speech imagery is considered as a component and a quality of expressive speech, as an ability to evoke children’s visual-sensual images through specific speech means based on associativity; speech imagery of artistic texts facilitate children’s speech imagery. Artistic speech of children’s literature is characterized by increased emotionality and imagery (tropes, stylistic figures, comparisons, etc.), figurative meaning of words and phrases. The criteria and indicators of the development of preschool-aged children’s imaginative speech by means of belletristic literature are represented in the article: cognitive and informational, imaginative and expressive, speech-creative; some transitional levels of imagery speech development were characterised: higher than sufficient, sufficient, satisfactory, low.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2266
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyxidni rivni rozvytku obraznogo movlennya ditej peredshkilnogo viku zasobamy xudozhnoyi literatury .pdf242.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.