Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Title: Витоки розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку в дослідженнях учених
Other Titles: Истоки развития образной речи детей старшего дошкольного возраста в исследованиях ученых
Features of development of figurative speech of preschool children in the research scientists
Authors: Bohush, Alla Mikhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Keywords: вчені
образність
образ
виразність
мовлення
діти дошкільного віку
переносне значення слів
дослідження
витоки
ученые
образность
образ
выразительность
речь
дети дошкольного возраста
переносное значение слов
исследования
истоки
scientists
imagery
image
expression
speech
preschool children
figurative meaning of words
study
Issue Date: 2015
Publisher: Миколаїв: [б. в.]
Citation: Богуш А. М. Витоки розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку в дослідженнях учених / А. М. Богуш // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 24-28.
Abstract: У статті представлено аналіз досліджень учених (психологів, педагогів, методистів) з розвитку й особливостей образного мовлення дітей дошкільного віку; з’ясовано сутність образного мовлення у розумінні вчених, його зв'язок з виразністю мовлення; розкрито специфіку розуміння дітьми переносного значення слів та вплив художніх творів та розвиток образності мовлення. В статье представлен анализ исследований ученых (психологов, педагогов, методистов) по развитию образной речи и ее особенностей у детей дошкольного возраста; раскрыто сущность образной речи в понимании ученых; ее связь с выразительностью речи; показано специфику понимания детьми переносного значения слова и влияние художественных произведений на развитие образной речи детей. This article is about analysis of studies of scientists (psychologists, teachers, trainers) for the development of figurative speech and its features in preschool children; disclosure of the figurative language in the understanding of scientists; its relationship with the expressiveness of speech; the specificity of children's understanding of the word portable works of art and the influence on the development of figurative speech of children.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.