Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайловна-
dc.date.accessioned2019-07-04T09:48:23Z-
dc.date.available2019-07-04T09:48:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Витоки розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку в дослідженнях учених / А. М. Богуш // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 24-28.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз досліджень учених (психологів, педагогів, методистів) з розвитку й особливостей образного мовлення дітей дошкільного віку; з’ясовано сутність образного мовлення у розумінні вчених, його зв'язок з виразністю мовлення; розкрито специфіку розуміння дітьми переносного значення слів та вплив художніх творів та розвиток образності мовлення. В статье представлен анализ исследований ученых (психологов, педагогов, методистов) по развитию образной речи и ее особенностей у детей дошкольного возраста; раскрыто сущность образной речи в понимании ученых; ее связь с выразительностью речи; показано специфику понимания детьми переносного значения слова и влияние художественных произведений на развитие образной речи детей. This article is about analysis of studies of scientists (psychologists, teachers, trainers) for the development of figurative speech and its features in preschool children; disclosure of the figurative language in the understanding of scientists; its relationship with the expressiveness of speech; the specificity of children's understanding of the word portable works of art and the influence on the development of figurative speech of children.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаїв: [б. в.]uk
dc.subjectвченіuk
dc.subjectобразністьuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectвиразністьuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпереносне значення слівuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectвитокиuk
dc.subjectученыеuk
dc.subjectобразностьuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectвыразительностьuk
dc.subjectречьuk
dc.subjectдети дошкольного возрастаuk
dc.subjectпереносное значение словuk
dc.subjectисследованияuk
dc.subjectистокиuk
dc.subjectscientistsuk
dc.subjectimageryuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectexpressionuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectfigurative meaning of wordsuk
dc.subjectstudyuk
dc.titleВитоки розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку в дослідженнях ученихuk
dc.title.alternativeИстоки развития образной речи детей старшего дошкольного возраста в исследованиях ученыхuk
dc.title.alternativeFeatures of development of figurative speech of preschool children in the research scientistsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.