Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22507
Назва: | Інтеграція цифрових технологій у систему освіти: досвід скандинавських країн |
Інші назви: | Integrating digital technologies into the education system: the experience of Scandinavian countries |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Ключові слова: | цифрові технології система освіти Скандинавські країни цифровізація педагогічні практики цифрова компетентність освітня політика інновації в освіті digital technologies education system Scandinavian countries digitalisation pedagogical practices digital competence educational policy innovations in education |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Мардарова І., Листопад Н. Інтеграція цифрових технологій у систему освіти: досвід скандинавських країн. Цифрова гуманістика: Інформаційні технології та інформаційне моделювання на сучасному етапі розвитку суспільства : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 травня 2025 року, м. Кропивницький. C. 245–248. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджується досвід скандинавських країн щодо інтеграції цифрових технологій у систему освіти. Проаналізовано освітні політики, інфраструктурні рішення, а також педагогічні підходи, що сприяють успішній цифровій трансформації. Особливу увагу приділено стратегіям Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії, які демонструють високий рівень цифрової компетентності як здобувачів освіти, так і педагогів. Розглядаються приклади впровадження цифрових інструментів у освітній процес, роль державної підтримки та партнерства з ІТ-сектором. Визначено ключові чинники успіху та потенційні виклики цифровізації освіти в скандинавському контексті, що можуть бути корисними для вдосконалення освітньої системи в інших країнах. The experience of the Scandinavian countries in integrating digital technologies into the education system is studied. Educational policies, infrastructure solutions, and pedagogical approaches that contribute to successful digital transformation are analysed. Particular attention is paid to the strategies of Denmark, Sweden, Norway and Finland, which demonstrate a high level of digital competence of both students and teachers. Examples of the introduction of digital tools in the educational process, the role of state support and partnership with the IT sector are considered. The key success factors and potential challenges of digitalisation of education in the Scandinavian context are identified, which may be useful for improving the educational system in other countries. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22507 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Madarova.pdf | 776.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.