Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22507
Title: Інтеграція цифрових технологій у систему освіти: досвід скандинавських країн
Other Titles: Integrating digital technologies into the education system: the experience of Scandinavian countries
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, Natalia
Keywords: цифрові технології
система освіти
Скандинавські країни
цифровізація
педагогічні практики
цифрова компетентність
освітня політика
інновації в освіті
digital technologies
education system
Scandinavian countries
digitalisation
pedagogical practices
digital competence
educational policy
innovations in education
Issue Date: 2025
Citation: Мардарова І., Листопад Н. Інтеграція цифрових технологій у систему освіти: досвід скандинавських країн. Цифрова гуманістика: Інформаційні технології та інформаційне моделювання на сучасному етапі розвитку суспільства : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 травня 2025 року, м. Кропивницький. C. 245–248.
Abstract: Досліджується досвід скандинавських країн щодо інтеграції цифрових технологій у систему освіти. Проаналізовано освітні політики, інфраструктурні рішення, а також педагогічні підходи, що сприяють успішній цифровій трансформації. Особливу увагу приділено стратегіям Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії, які демонструють високий рівень цифрової компетентності як здобувачів освіти, так і педагогів. Розглядаються приклади впровадження цифрових інструментів у освітній процес, роль державної підтримки та партнерства з ІТ-сектором. Визначено ключові чинники успіху та потенційні виклики цифровізації освіти в скандинавському контексті, що можуть бути корисними для вдосконалення освітньої системи в інших країнах. The experience of the Scandinavian countries in integrating digital technologies into the education system is studied. Educational policies, infrastructure solutions, and pedagogical approaches that contribute to successful digital transformation are analysed. Particular attention is paid to the strategies of Denmark, Sweden, Norway and Finland, which demonstrate a high level of digital competence of both students and teachers. Examples of the introduction of digital tools in the educational process, the role of state support and partnership with the IT sector are considered. The key success factors and potential challenges of digitalisation of education in the Scandinavian context are identified, which may be useful for improving the educational system in other countries.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22507
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Madarova.pdf776.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.