Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22387
Title: | Колаборативний підхід у розвитку цифрових компетентностей здобувачів освіти |
Other Titles: | Collaborative approach to the development of digital competences of students |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Keywords: | цифрові компетентності колаборативний підхід майбутні вихователі вища освіта фахова передвища освіта цифрові технології digital competences collaborative approach future educators higher education vocational higher education digital technologie |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Одеса: КЗ «ОПФК» |
Citation: | Листопад О. А. Колаборативний підхід у розвитку цифрових компетентностей здобувачів освіти / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Традиційні та інноваційні підходи розвитку сучасної освіти в Україні : збірник наукових праць. - Одеса: КЗ «ОПФК», 2025. - С. 76–83. |
Abstract: | У статті досліджується проблема використання колаборативного підходу до розвитку цифрових компетентностей майбутніх вихователів у закладах вищої і фахової передвищої освіти. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки вихователів у контексті цифрової трансформації освіти. Визначено переваги колаборативного навчання, зокрема його вплив на активізацію пізнавальної діяльності студентів, розвиток критичного мислення, комунікативних навичок та вміння працювати в команді. Окреслено ключові аспекти впровадження колаборативного підходу, включаючи інтеграцію цифрових технологій, використання інтерактивних методів та створення освітнього середовища, сприятливого для спільної діяльності. Обґрунтовано необхідність удосконалення освітніх програм з урахуванням цифрової компетентності як важливого компонента професійної підготовки вихователів. The article examines the problem of using a collaborative approach to the development of digital competencies of future educators in higher and vocational pre-university education. The modern requirements for professional training of educators in the context of digital transformation of education are analysed. The advantages of collaborative learning, in particular, its impact on the activation of students' cognitive activity, development of critical thinking, communication skills and teamwork are determined. The key aspects of implementing a collaborative approach are outlined, including the integration of digital technologies, the use of interactive methods and the creation of an educational environment conducive to joint activities. The necessity of improving educational programmes with regard to digital competence as an important component of professional training of educators is substantiated. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22387 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Collaborative approach to the development.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.