Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-06-16T08:45:54Z-
dc.date.available2025-06-16T08:45:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Колаборативний підхід у розвитку цифрових компетентностей здобувачів освіти / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Традиційні та інноваційні підходи розвитку сучасної освіти в Україні : збірник наукових праць. - Одеса: КЗ «ОПФК», 2025. - С. 76–83.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22387-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема використання колаборативного підходу до розвитку цифрових компетентностей майбутніх вихователів у закладах вищої і фахової передвищої освіти. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки вихователів у контексті цифрової трансформації освіти. Визначено переваги колаборативного навчання, зокрема його вплив на активізацію пізнавальної діяльності студентів, розвиток критичного мислення, комунікативних навичок та вміння працювати в команді. Окреслено ключові аспекти впровадження колаборативного підходу, включаючи інтеграцію цифрових технологій, використання інтерактивних методів та створення освітнього середовища, сприятливого для спільної діяльності. Обґрунтовано необхідність удосконалення освітніх програм з урахуванням цифрової компетентності як важливого компонента професійної підготовки вихователів. The article examines the problem of using a collaborative approach to the development of digital competencies of future educators in higher and vocational pre-university education. The modern requirements for professional training of educators in the context of digital transformation of education are analysed. The advantages of collaborative learning, in particular, its impact on the activation of students' cognitive activity, development of critical thinking, communication skills and teamwork are determined. The key aspects of implementing a collaborative approach are outlined, including the integration of digital technologies, the use of interactive methods and the creation of an educational environment conducive to joint activities. The necessity of improving educational programmes with regard to digital competence as an important component of professional training of educators is substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса: КЗ «ОПФК»uk
dc.subjectцифрові компетентностіuk
dc.subjectколаборативний підхідuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectdigital competencesuk
dc.subjectcollaborative approachuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectvocational higher educationuk
dc.subjectdigital technologieuk
dc.titleКолаборативний підхід у розвитку цифрових компетентностей здобувачів освітиuk
dc.title.alternativeCollaborative approach to the development of digital competences of studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Collaborative approach to the development.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.