Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22322
Назва: | Можливості інтерактивної платформи Lerningapps для підтримки освітнього процесу на уроках української мови в основній школі |
Автори: | Александрова, О. |
Ключові слова: | інтерактивні завдання інформаційно-комунікаційні технології навчальна платформа Learningapps основна школа уроки української мови іnteractive technology information-communication technology learning platform Learningapps primary school Ukrainian language lessons |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Александрова О. Можливості інтерактивної платформи Lerningapps для підтримки освітнього процесу на уроках української мови в основній школі / О. Александрова //Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 14-18 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто можливості розроблення інтерактивних завдань на навчальний платформі Learningаpps для підвищення якості навчання учнів основної школи на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти. Доведено, що інформаційно- комунікаційні технології відкривають для вивчення української мови в основній школі нові можливості, а саме, гарне унaочнення через аудіо- та відеоконтенти, індивідуалізацію освітнього процесу, доступ до наукових джерел, запис та прослуховування власного мовлення. The article considers the possibilities of developing interactive tasks on the Learningаpps educational platform to improve the quality of education of primary school students in Ukrainian language classes in general secondary education institutions. It has been proven that information and communication technologies open up new opportunities for learning the Ukrainian language in primary school, namely, good visualization through audio and video content, individualization of the educational process, access to scientific sources, recording and listening to one's own speech. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22322 |
Розташовується у зібраннях: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.