Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22322
Title: | Можливості інтерактивної платформи Lerningapps для підтримки освітнього процесу на уроках української мови в основній школі |
Authors: | Александрова, О. |
Keywords: | інтерактивні завдання інформаційно-комунікаційні технології навчальна платформа Learningapps основна школа уроки української мови іnteractive technology information-communication technology learning platform Learningapps primary school Ukrainian language lessons |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Александрова О. Можливості інтерактивної платформи Lerningapps для підтримки освітнього процесу на уроках української мови в основній школі / О. Александрова //Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 14-18 |
Abstract: | У статті розглянуто можливості розроблення інтерактивних завдань на навчальний платформі Learningаpps для підвищення якості навчання учнів основної школи на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти. Доведено, що інформаційно- комунікаційні технології відкривають для вивчення української мови в основній школі нові можливості, а саме, гарне унaочнення через аудіо- та відеоконтенти, індивідуалізацію освітнього процесу, доступ до наукових джерел, запис та прослуховування власного мовлення. The article considers the possibilities of developing interactive tasks on the Learningаpps educational platform to improve the quality of education of primary school students in Ukrainian language classes in general secondary education institutions. It has been proven that information and communication technologies open up new opportunities for learning the Ukrainian language in primary school, namely, good visualization through audio and video content, individualization of the educational process, access to scientific sources, recording and listening to one's own speech. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22322 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.