Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316
Назва: | Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Ключові слова: | професійна ідентичність майбутній педагог цифрове середовище безпека вища освіта фахова передвища освіта цифрова грамотність педагогічна етика professional identity future teacher digital environment security higher education professional higher education digital literacy pedagogical ethics |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Мардарова І. К. Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти / І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму (м. Полтава, 5 червня 2025 р.) / за ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. - С. 786–790. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості формування професійної ідентичності майбутніх педагогів у сучасних умовах цифровізації освіти. Наголошено на важливості створення безпечного цифрового середовища в закладах вищої і фахової передвищої освіти як чинника, що сприяє розвитку особистісно-професійних якостей студентів. Розглянуто взаємозв’язок між цифровою безпекою, педагогічною етикою та становленням професійного «Я-концепту» майбутнього педагога. Виокремлено педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування професійної ідентичності, зокрема: цифрову грамотність, емоційно-психологічну підтримку, розвиток рефлексивних умінь та інтеграцію сучасних цифрових технологій у професійну підготовку. The article reveals the peculiarities of forming the professional identity of future teachers in the modern conditions of digitalisation of education. The importance of creating a safe digital environment in higher and professional higher education institutions as a factor contributing to the development of students' personal and professional qualities is emphasised. The relationship between digital security, pedagogical ethics and the formation of the professional ‘self-concept’ of the future teacher is considered. The pedagogical conditions that ensure the effective formation of professional identity, in particular: digital literacy, emotional and psychological support, development of reflective skills and integration of modern digital technologies into professional training are highlighted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formation of the Future Teacher's.pdf | 555.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.