Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-06-09T09:14:52Z-
dc.date.available2025-06-09T09:14:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К. Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти / І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму (м. Полтава, 5 червня 2025 р.) / за ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. - С. 786–790.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування професійної ідентичності майбутніх педагогів у сучасних умовах цифровізації освіти. Наголошено на важливості створення безпечного цифрового середовища в закладах вищої і фахової передвищої освіти як чинника, що сприяє розвитку особистісно-професійних якостей студентів. Розглянуто взаємозв’язок між цифровою безпекою, педагогічною етикою та становленням професійного «Я-концепту» майбутнього педагога. Виокремлено педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування професійної ідентичності, зокрема: цифрову грамотність, емоційно-психологічну підтримку, розвиток рефлексивних умінь та інтеграцію сучасних цифрових технологій у професійну підготовку. The article reveals the peculiarities of forming the professional identity of future teachers in the modern conditions of digitalisation of education. The importance of creating a safe digital environment in higher and professional higher education institutions as a factor contributing to the development of students' personal and professional qualities is emphasised. The relationship between digital security, pedagogical ethics and the formation of the professional ‘self-concept’ of the future teacher is considered. The pedagogical conditions that ensure the effective formation of professional identity, in particular: digital literacy, emotional and psychological support, development of reflective skills and integration of modern digital technologies into professional training are highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПолтава : ПНПУ імені В. Г. Короленкаuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectцифрове середовищеuk
dc.subjectбезпекаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectпедагогічна етикаuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectdigital environmentuk
dc.subjectsecurityuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectprofessional higher educationuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjectpedagogical ethicsuk
dc.titleФормування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of the Future Teacher's.pdf555.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.