Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312
Назва: | Розвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищі |
Інші назви: | Development of creative abilities of higher education students in a coworking environment |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Ключові слова: | креативність. здобувач вищої освіти коворкінг освітнє середовище творче мислення soft skills interdisciplinarity інноваційна освіта soft skills міждисциплінарність creativity coworking creative thinking innovative education higher education student educational environment |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Мардарова І. К. Розвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищі / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - С. 291–296. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено особливості розвитку креативних здібностей здобувачів вищої освіти в умовах коворкінг середовища. Розкрито потенціал коворкінг-просторів як інноваційного освітнього середовища, що сприяє активізації творчого мислення, формуванню міждисциплінарних зв’язків і розвитку soft skills. Проаналізовано педагогічні умови, які забезпечують ефективне функціонування коворкінгів у закладах вищої освіти, зокрема – відкритість до співпраці, гнучкість навчального простору, технологічне забезпечення та підтримка наставництва. Наведено приклади практичної реалізації освітніх проєктів у коворкінг середовищі, що сприяють формуванню креативності студентів. Підкреслено важливість інтеграції неформальної освіти та цифрових інструментів у підготовку сучасного фахівця. The article examines the peculiarities of developing creative abilities of higher education students in a coworking environment. The potential of coworking spaces as an innovative educational environment that promotes the activation of creative thinking, the formation of interdisciplinary links and the development of soft skills is revealed. The article analyses the pedagogical conditions that ensure the effective functioning of coworking spaces in higher education institutions, in particular, openness to cooperation, flexibility of the learning space, technological support and mentoring support. Examples of the practical implementation of educational projects in a coworking environment that contribute to the formation of students' creativity are provided. The importance of integrating non-formal education and digital tools into the training of a modern specialist is emphasised. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mardarova.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.