Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312
Назва: Розвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищі
Інші назви: Development of creative abilities of higher education students in a coworking environment
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: креативність.
здобувач вищої освіти
коворкінг
освітнє середовище
творче мислення
soft skills
interdisciplinarity
інноваційна освіта
soft skills
міждисциплінарність
creativity
coworking
creative thinking
innovative education
higher education student
educational environment
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Мардарова І. К. Розвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищі / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - С. 291–296.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості розвитку креативних здібностей здобувачів вищої освіти в умовах коворкінг середовища. Розкрито потенціал коворкінг-просторів як інноваційного освітнього середовища, що сприяє активізації творчого мислення, формуванню міждисциплінарних зв’язків і розвитку soft skills. Проаналізовано педагогічні умови, які забезпечують ефективне функціонування коворкінгів у закладах вищої освіти, зокрема – відкритість до співпраці, гнучкість навчального простору, технологічне забезпечення та підтримка наставництва. Наведено приклади практичної реалізації освітніх проєктів у коворкінг середовищі, що сприяють формуванню креативності студентів. Підкреслено важливість інтеграції неформальної освіти та цифрових інструментів у підготовку сучасного фахівця. The article examines the peculiarities of developing creative abilities of higher education students in a coworking environment. The potential of coworking spaces as an innovative educational environment that promotes the activation of creative thinking, the formation of interdisciplinary links and the development of soft skills is revealed. The article analyses the pedagogical conditions that ensure the effective functioning of coworking spaces in higher education institutions, in particular, openness to cooperation, flexibility of the learning space, technological support and mentoring support. Examples of the practical implementation of educational projects in a coworking environment that contribute to the formation of students' creativity are provided. The importance of integrating non-formal education and digital tools into the training of a modern specialist is emphasised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardarova.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.