Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311
Назва: Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти
Автори: Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Ключові слова: критинча педагогіка
педагогіка Пауло Фрейре
супільство
академічна доброчестність
критичне мислення
соціокультурні проблеми
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеса : Військова академія
Бібліографічний опис: Петінова О. Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти / О. Петінова, О. Нестерова // Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку : матеріали I Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції 20 березня 2025 року. - Одеса: Військова академія, 2025. - С. 206-207.
Короткий огляд (реферат): Сучасна віртуалізація життєвого часу у просторово-часовому континуумі характеризує принципово новий тип символічного існування суспільства, культури та людини. Глобальність цих процесів загострює не лише технічні та комунікаційні аспекти розвитку інформаційного суспільства, а й актуалізує широкий спектр складних світоглядних питань, соціокультурних проблем, породжених самим фактом формування цифрової людини. Однією з найважливіших сучасних проблем є проблема академічної культури та етики в освіті, академічної доброчесності учасників освітнього процесу. Сучасні науковці мають різні підходи до природи академічної доброчесності. Різні контексти академічної доброчесності можна розглядати з правової, соціологічної, педагогічної, історичної, філософської, епістемологічної точок зору. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту», академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів і норм, встановлених законодавством, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та здійснення наукової (творчої) діяльності для забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (Закон України «Про освіту», Стаття 42).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petinova.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.