Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311
Назва: | Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти |
Автори: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna |
Ключові слова: | критинча педагогіка педагогіка Пауло Фрейре супільство академічна доброчестність критичне мислення соціокультурні проблеми |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеса : Військова академія |
Бібліографічний опис: | Петінова О. Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти / О. Петінова, О. Нестерова // Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку : матеріали I Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції 20 березня 2025 року. - Одеса: Військова академія, 2025. - С. 206-207. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна віртуалізація життєвого часу у просторово-часовому континуумі характеризує принципово новий тип символічного існування суспільства, культури та людини. Глобальність цих процесів загострює не лише технічні та комунікаційні аспекти розвитку інформаційного суспільства, а й актуалізує широкий спектр складних світоглядних питань, соціокультурних проблем, породжених самим фактом формування цифрової людини. Однією з найважливіших сучасних проблем є проблема академічної культури та етики в освіті, академічної доброчесності учасників освітнього процесу. Сучасні науковці мають різні підходи до природи академічної доброчесності. Різні контексти академічної доброчесності можна розглядати з правової, соціологічної, педагогічної, історичної, філософської, епістемологічної точок зору. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту», академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів і норм, встановлених законодавством, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та здійснення наукової (творчої) діяльності для забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (Закон України «Про освіту», Стаття 42). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petinova.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.