Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311| Title: | Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти |
| Authors: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna |
| Keywords: | критинча педагогіка педагогіка Пауло Фрейре супільство академічна доброчестність критичне мислення соціокультурні проблеми |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Одеса : Військова академія |
| Citation: | Петінова О. Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти / О. Петінова, О. Нестерова // Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку : матеріали I Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції 20 березня 2025 року. - Одеса: Військова академія, 2025. - С. 206-207. |
| Abstract: | Сучасна віртуалізація життєвого часу у просторово-часовому континуумі характеризує принципово новий тип символічного існування суспільства, культури та людини. Глобальність цих процесів загострює не лише технічні та комунікаційні аспекти розвитку інформаційного суспільства, а й актуалізує широкий спектр складних світоглядних питань, соціокультурних проблем, породжених самим фактом формування цифрової людини. Однією з найважливіших сучасних проблем є проблема академічної культури та етики в освіті, академічної доброчесності учасників освітнього процесу. Сучасні науковці мають різні підходи до природи академічної доброчесності. Різні контексти академічної доброчесності можна розглядати з правової, соціологічної, педагогічної, історичної, філософської, епістемологічної точок зору. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту», академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів і норм, встановлених законодавством, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та здійснення наукової (творчої) діяльності для забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (Закон України «Про освіту», Стаття 42). |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311 |
| Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Petinova.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.