Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-09T07:59:33Z | - |
dc.date.available | 2025-06-09T07:59:33Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Петінова О. Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти / О. Петінова, О. Нестерова // Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку : матеріали I Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції 20 березня 2025 року. - Одеса: Військова академія, 2025. - С. 206-207. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311 | - |
dc.description.abstract | Сучасна віртуалізація життєвого часу у просторово-часовому континуумі характеризує принципово новий тип символічного існування суспільства, культури та людини. Глобальність цих процесів загострює не лише технічні та комунікаційні аспекти розвитку інформаційного суспільства, а й актуалізує широкий спектр складних світоглядних питань, соціокультурних проблем, породжених самим фактом формування цифрової людини. Однією з найважливіших сучасних проблем є проблема академічної культури та етики в освіті, академічної доброчесності учасників освітнього процесу. Сучасні науковці мають різні підходи до природи академічної доброчесності. Різні контексти академічної доброчесності можна розглядати з правової, соціологічної, педагогічної, історичної, філософської, епістемологічної точок зору. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту», академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів і норм, встановлених законодавством, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та здійснення наукової (творчої) діяльності для забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (Закон України «Про освіту», Стаття 42). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одеса : Військова академія | uk |
dc.subject | критинча педагогіка | uk |
dc.subject | педагогіка Пауло Фрейре | uk |
dc.subject | супільство | uk |
dc.subject | академічна доброчестність | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | соціокультурні проблеми | uk |
dc.title | Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petinova.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.