Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/222
Назва: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до навчання старшокласників фразеології
Інші назви: Preparation of future teachers of a foreign language for the training of senior pupils of phraseology
Автори: Балабуха, Катерина Володимирівна
Balabukha, Kateryna Volodymyrivna
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка
іншомовна професійно-педагогічна діяльність
педагогічні умови
фразеологічна одиниця
професійно орієнтоване мовлення
teacher’s training
foreign language pedagogical activity
pedagogical conditions
professional speech
phraseological units
Дата публікації: 2007
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до навчання старшокласників фразеології [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Катерина Володимирівна Балабуха; наук. кер. С. В. Боднар; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 321 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації виявлено сучасні тенденції професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів, уточнено зміст іншомовної професійно-педагогічної діяльності, визначено роль фразеологічних одиниць у професійно орієнтованому мовленні майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено методику навчання фразеологічних одиниць, розроблено систему вправ для засвоєння фразеологізмів. На основі встановлених принципів та педагогічних умов побудовано модель формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до навчання старшокласників фразеології. Presented for defence manuscript contains methodological issues of delivering phraseological aspect to senior pupils in training foreign language teachers. The research paper discloses modern tendencies of teachers’ training, amplifies the contents of professional foreign language teaching activity and defines the role of phraseological units in professional speech of foreign language teachers. The peculiarities of teaching phraseological material were determined. The complex of exercises for enriching students’ vocabulary with phraseological units was worked out. On the basis of principles and pedagogical conditions for developing skills necessary for teaching phraseology the process of foreign language teachers’ training for teaching phraseology to senior pupils has been modelled
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/222
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабуха_К_В .pdf2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.