Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Назва: Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії
Автори: Телих, Є. О.
Лісогор, Алла Вікторівна
Lisohor, Alla
Ключові слова: фірмовий стиль
емоційний вплив
айдентика
рекламний постматеріал
візуальна комунікація
дизайн
бренд
кольорова палітра
типографіка
цільова аудиторія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Телих Є. О. Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії / Є. О. Телих, А. В. Лісогор // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 181-185.
Короткий огляд (реферат): У сучасному комунікаційному середовищі фірмовий стиль виконує ключову функцію у формуванні візуальної ідентичності бренду та забезпеченні емоційного контакту з цільовою аудиторією. Згідно з науковими дослідженнями, візуальний образ компанії або продукту значно впливає на сприйняття, довіру та впізнаваність бренду. Зростаюча конкуренція на ринку вимагає від брендів не лише якісного продукту, а й здатності естетично комунікувати зі споживачем через візуальні символи та стилістичні рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Telich.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.