Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Title: Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії
Authors: Телих, Є. О.
Лісогор, Алла Вікторівна
Lisohor, Alla
Keywords: фірмовий стиль
емоційний вплив
айдентика
рекламний постматеріал
візуальна комунікація
дизайн
бренд
кольорова палітра
типографіка
цільова аудиторія
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Телих Є. О. Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії / Є. О. Телих, А. В. Лісогор // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 181-185.
Abstract: У сучасному комунікаційному середовищі фірмовий стиль виконує ключову функцію у формуванні візуальної ідентичності бренду та забезпеченні емоційного контакту з цільовою аудиторією. Згідно з науковими дослідженнями, візуальний образ компанії або продукту значно впливає на сприйняття, довіру та впізнаваність бренду. Зростаюча конкуренція на ринку вимагає від брендів не лише якісного продукту, а й здатності естетично комунікувати зі споживачем через візуальні символи та стилістичні рішення.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Telich.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.