Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТелих, Є. О.-
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2025-06-03T10:00:18Z-
dc.date.available2025-06-03T10:00:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТелих Є. О. Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії / Є. О. Телих, А. В. Лісогор // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 181-185.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296-
dc.description.abstractУ сучасному комунікаційному середовищі фірмовий стиль виконує ключову функцію у формуванні візуальної ідентичності бренду та забезпеченні емоційного контакту з цільовою аудиторією. Згідно з науковими дослідженнями, візуальний образ компанії або продукту значно впливає на сприйняття, довіру та впізнаваність бренду. Зростаюча конкуренція на ринку вимагає від брендів не лише якісного продукту, а й здатності естетично комунікувати зі споживачем через візуальні символи та стилістичні рішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectемоційний впливuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectрекламний постматеріалuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкольорова палітраuk
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleФірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Telich.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.