Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22283
Назва: Діпфейкова реальність: соціально-філософський аналіз результатів навчального експерименту
Автори: Прокопович, Л. В.
Ключові слова: суспільство
масовий споживач інформації
мас-медіа
дезінформація
візуальні симулякри
цінності
критичне мислення
society
mass consumer of information
mass media
disinformation
visual simulacra
values
critical thinking
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Прокопович Л. В. Діпфейкова реальність: соціально-філософський аналіз результатів навчального експерименту / Л. В. Прокопович // Перспективи : соціально політичний журнал. – 2025. – № 1. – С. 78-84.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми зумовлена необхідністю філософського осмислення ситуації, коли технокультура породжує нові формати візуальних симулякрів, які сприяють розмиванню межі між реальність (фізичною, соціальною) і псевдореальністю. Серед таких симулякрів особливе місце посідають діпфейки, які передбачають генерацію зображень на основі штучного інте- лекту. Найбільшому розповсюдженню діпфейків сприяють засоби масової інформації, через що виникає недовіра до мас-медіа, соціальна і ціннісна дезорієнтація індивідів. Тому набуває актуальності формування у здобувачів вищої освіти такої інформаційно-комунікативної ком- петентності, як вміння розпізнавати прийоми дезінформації, до яких вдаються мас-медіа, створюючи діпфейкову реальність. The relevance of the problem is due to the need for a philosophical understanding of the situation when technoculture generates new formats of visual simulacra that contribute to the blurring of the line between reality (physical, social) and pseudo-reality. Among such simulacra, deep-fakes occupy a special place, which involve the generation of images based on artificial intelligence. The greatest spread of deep-fakes is facilitated by the media, which leads to distrust of them, as well as to social and value disorientation of individuals. Therefore, it is becoming increasingly important to develop information and communication competence among higher education students, such as the ability to recognize the methods of disinformation used by the mass media to create a deep-fake reality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22283
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf400.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.