Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229
Назва: Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу
Автори: Лисеменкова, С. С.
Ключові слова: професійна освіта
практика
проєктно-технологічний підхід
компетентність
інтеграція
виробниче навчання
технологія навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Лисеменкова С. С. Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу / С. С. Лисеменкова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах розвитку суспільства, що базується на знаннях і технологіях, професійна освіта повинна забезпечити не лише засвоєння теоретичних знань, а й формування стійких практичних умінь, здатності до самостійного розв’язання фахових завдань. Саме тому одним із найбільш ефективних шляхів удосконалення професійної підготовки є впровадження проєктно-технологічного підходу, що дозволяє поєднати навчання з реальними умовами виробництва, сприяє формуванню професійної ідентичності та конкурентоспроможності майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysemenkova.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.