Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисеменкова, С. С.-
dc.date.accessioned2025-05-26T12:35:08Z-
dc.date.available2025-05-26T12:35:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисеменкова С. С. Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу / С. С. Лисеменкова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 59-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку суспільства, що базується на знаннях і технологіях, професійна освіта повинна забезпечити не лише засвоєння теоретичних знань, а й формування стійких практичних умінь, здатності до самостійного розв’язання фахових завдань. Саме тому одним із найбільш ефективних шляхів удосконалення професійної підготовки є впровадження проєктно-технологічного підходу, що дозволяє поєднати навчання з реальними умовами виробництва, сприяє формуванню професійної ідентичності та конкурентоспроможності майбутніх фахівців.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectпроєктно-технологічний підхідuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectвиробниче навчанняuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.titleПрофесійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysemenkova.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.