Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229
Title: Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу
Authors: Лисеменкова, С. С.
Keywords: професійна освіта
практика
проєктно-технологічний підхід
компетентність
інтеграція
виробниче навчання
технологія навчання
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Лисеменкова С. С. Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу / С. С. Лисеменкова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 59-62.
Abstract: У сучасних умовах розвитку суспільства, що базується на знаннях і технологіях, професійна освіта повинна забезпечити не лише засвоєння теоретичних знань, а й формування стійких практичних умінь, здатності до самостійного розв’язання фахових завдань. Саме тому одним із найбільш ефективних шляхів удосконалення професійної підготовки є впровадження проєктно-технологічного підходу, що дозволяє поєднати навчання з реальними умовами виробництва, сприяє формуванню професійної ідентичності та конкурентоспроможності майбутніх фахівців.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysemenkova.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.