Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Назва: Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення
Автори: Плаксін, В. С.
Гришин, С. І.
Ключові слова: тестування програмного забезпечення
гейміфікація
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Плаксін В. С. Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): Гейміфікація є сучасним підходом, що використовується для покращення ефективності різних процесів за допомогою механік відеоігор. У сфері тестування програмного забезпечення цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості тестувальників, створити інтерактивні середовища для автоматизованого тестування та вдосконалити взаємодію з віртуальними об'єктами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf197.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.