Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Title: | Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення |
Authors: | Плаксін, В. С. Гришин, С. І. |
Keywords: | тестування програмного забезпечення гейміфікація |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Плаксін В. С. Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 108-110. |
Abstract: | Гейміфікація є сучасним підходом, що використовується для покращення ефективності різних процесів за допомогою механік відеоігор. У сфері тестування програмного забезпечення цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості тестувальників, створити інтерактивні середовища для автоматизованого тестування та вдосконалити взаємодію з віртуальними об'єктами. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967 |
Appears in Collections: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.