Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлаксін, В. С.-
dc.contributor.authorГришин, С. І.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:41:12Z-
dc.date.available2025-05-14T10:41:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПлаксін В. С. Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 108-110.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967-
dc.description.abstractГейміфікація є сучасним підходом, що використовується для покращення ефективності різних процесів за допомогою механік відеоігор. У сфері тестування програмного забезпечення цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості тестувальників, створити інтерактивні середовища для автоматизованого тестування та вдосконалити взаємодію з віртуальними об'єктами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтестування програмного забезпеченняuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.titleМожливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпеченняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf197.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.