Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2191
Title: | Реалізація технології «Перевернутий клас» на уроках математики |
Other Titles: | Реализация технологии «Перевернутый класс» на уроках математики Realization of technology «Flipped Classroom» in mathematics lessons |
Authors: | Кушнірук, Анастасія Сергіївна Кушнирук, Анастасия Сергеевна Kushniruk, Anastasiia Serhiivna |
Keywords: | педагогічні технології перевернутий клас методика навчання математики навчальні відеоматеріали структура уроку педагогические технологии перевёрнутый класс методика обучения математике учебные видеоматериалы структура урока educational technology Flipped Classroom methods of teaching mathematics educational videomaterials lesson structure |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кушнірук А. С. Реалізація технології «Перевернутий клас» на уроках математики. – Одеса: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2019. – 22 с. |
Abstract: | Лектором проаналізовано одну з інноваційних педагогічних технологій, яку можуть успішно використовувати під час вивчення нового матеріалу учні та студенти: ознайомлено студентів з особливостями підготовчої роботи, проектуванням домашнього завдання та діяльністю учнів на уроках математики за технологією «Перевернутий клас», розглянуто переваги та труднощі цієї освітньої моделі, визначено шляхиїї реалізації в освітньому процесі сучасного загальноосвітнього закладу. Лектором проанализирована одна из инновационных педагогических технологий, которую могут успешно использовать при изучении нового материала учащиеся и студенты: ознакомление студентов с особенностями подготовительной работы, проектированием домашнего задания и деятельностью учащихся на уроках математики по технологии «Перевернутый класс», рассмотрены преимущества и трудности этой образовательной модели, определены пути ее реализации в образовательном процессе современного общеобразовательного учреждения. The lecturer analyzes one of the innovative pedagogical technologies that students and students can successfully use when studying new material: the students are acquainted with the peculiarities of the preparatory work, the design of the homework and the activity of the students in the lessons of mathematics using the "Inverted class" technology, the advantages and difficulties of this educational The model is determined by the way of realization in the educational process of a modern educational institution. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2191 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Презентація Кушнірук.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.