Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнірук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКушнирук, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKushniruk, Anastasiia Serhiivna-
dc.date.accessioned2019-07-01T09:12:57Z-
dc.date.available2019-07-01T09:12:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКушнірук А. С. Реалізація технології «Перевернутий клас» на уроках математики. – Одеса: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2019. – 22 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2191-
dc.description.abstractЛектором проаналізовано одну з інноваційних педагогічних технологій, яку можуть успішно використовувати під час вивчення нового матеріалу учні та студенти: ознайомлено студентів з особливостями підготовчої роботи, проектуванням домашнього завдання та діяльністю учнів на уроках математики за технологією «Перевернутий клас», розглянуто переваги та труднощі цієї освітньої моделі, визначено шляхиїї реалізації в освітньому процесі сучасного загальноосвітнього закладу. Лектором проанализирована одна из инновационных педагогических технологий, которую могут успешно использовать при изучении нового материала учащиеся и студенты: ознакомление студентов с особенностями подготовительной работы, проектированием домашнего задания и деятельностью учащихся на уроках математики по технологии «Перевернутый класс», рассмотрены преимущества и трудности этой образовательной модели, определены пути ее реализации в образовательном процессе современного общеобразовательного учреждения. The lecturer analyzes one of the innovative pedagogical technologies that students and students can successfully use when studying new material: the students are acquainted with the peculiarities of the preparatory work, the design of the homework and the activity of the students in the lessons of mathematics using the "Inverted class" technology, the advantages and difficulties of this educational The model is determined by the way of realization in the educational process of a modern educational institution.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectперевернутий класuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectнавчальні відеоматеріалиuk
dc.subjectструктура урокуuk
dc.subjectпедагогические технологииuk
dc.subjectперевёрнутый классuk
dc.subjectметодика обучения математикеuk
dc.subjectучебные видеоматериалыuk
dc.subjectструктура урокаuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjectFlipped Classroomuk
dc.subjectmethods of teaching mathematicsuk
dc.subjecteducational videomaterialsuk
dc.subjectlesson structureuk
dc.titleРеалізація технології «Перевернутий клас» на уроках математикиuk
dc.title.alternativeРеализация технологии «Перевернутый класс» на уроках математикиuk
dc.title.alternativeRealization of technology «Flipped Classroom» in mathematics lessonsuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Презентація Кушнірук.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.