Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/214
Title: Теоретико-методичні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку
Other Titles: Theoretical and methodical principles of formation of health-preserving competence in children of preschool age
Authors: Андрющенко, Тетяна Коcтянтинівна
Andryushchenko, Tetyana Kostyantynivna
Keywords: здоров`язбережувальна компетентність
діти дошкільного віку
педагогічні умови
модель
експерементальна методика
healtkeeping competence
preschool children
pedagogical conditions
model
experimental methods
Issue Date: 2015
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Теоретико-методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Костантинівна Андрющенко; наук. консультант І. П. Рогальська-Яблонська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Г. Тичини. – Умань, 2015. – 503 с.
Abstract: У дисертаційній роботі дослідженно проблему формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано теоретико-методичні та концептуальні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку; визначено сутність і структуру феномена "здоров`язбережувальна компетентність дітей дошкільного віку"; розроблено й апробовано модель формування здоров`язбережувальнлї компетентністі в дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах яка обіймала мотиваційно-процесувальний етапи; визначено і обгрунтовано педагогічні умови формування здоров`язбережувальної компетентністі у дошкільників; схарактеризовано потенціал здоров`язбережувального середовища дошкільного навчального закладу в контексті розширення у дошкільників досвіду здорового способу життя; виявлено чинники збереження здоров`я, обгрунтовано й сформовано у дошкільників здоров`язбережувальні життєві навички, які є базисом здоров`язбережувальної компетентністі. The thesis studied the problem of formation of healthkeeping competence in precshool children. In the thesis theoretical-methodical and conceptual basis of formation of healthkeeping xcompetence in preschool children are scientifically substantiated; the essence and structure of the phenomenon " healthkeeping competence of preschool children" are defined; the model and experimental methods of formation of healthkeeping competence in preschool children in preschool educational establishments are developed and approved.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/214
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрющенко_Т.К. .pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.