Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283
Назва: Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі
Автори: Гурін, Руслан Сергійович
Ключові слова: розвиток особистості
фізкультурно-оздоровча спрямованість
концепція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гурін Р. С. Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі / Р. С. Гурін // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024.- С.24-25.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена побудовою нових стратегій фізкультурно-оздоровчої спрямованості, що передбачають зміщення акцентів на створення умов для повноцінного, всебічного розвитку особистості, формування соціального, фізичного і духовного здоров’я української молоді. Незважаючи на те, що це відображено в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фізичну культуру і спорт», а також в концепції Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2021 рр., загальнoдержавній прoграмі «Здoрoв’я 2020: українcький вимір», Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 р. проблема визначення ролі використання педагогічного проектування під час самостійної роботи в підготовці майбутнього вчителя фізичної культури не викликає сумніву насамперед з науково-практичного аспекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf249.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.