Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283
Назва: | Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі |
Автори: | Гурін, Руслан Сергійович |
Ключові слова: | розвиток особистості фізкультурно-оздоровча спрямованість концепція |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гурін Р. С. Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі / Р. С. Гурін // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024.- С.24-25. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена побудовою нових стратегій фізкультурно-оздоровчої спрямованості, що передбачають зміщення акцентів на створення умов для повноцінного, всебічного розвитку особистості, формування соціального, фізичного і духовного здоров’я української молоді. Незважаючи на те, що це відображено в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фізичну культуру і спорт», а також в концепції Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2021 рр., загальнoдержавній прoграмі «Здoрoв’я 2020: українcький вимір», Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 р. проблема визначення ролі використання педагогічного проектування під час самостійної роботи в підготовці майбутнього вчителя фізичної культури не викликає сумніву насамперед з науково-практичного аспекту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 249.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.