Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283
Title: | Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі |
Authors: | Гурін, Руслан Сергійович |
Keywords: | розвиток особистості фізкультурно-оздоровча спрямованість концепція |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Гурін Р. С. Ставлення майбутніх учителів до використання педагогічного проектування в самостійній роботі / Р. С. Гурін // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024.- С.24-25. |
Abstract: | Актуальність дослідження зумовлена побудовою нових стратегій фізкультурно-оздоровчої спрямованості, що передбачають зміщення акцентів на створення умов для повноцінного, всебічного розвитку особистості, формування соціального, фізичного і духовного здоров’я української молоді. Незважаючи на те, що це відображено в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фізичну культуру і спорт», а також в концепції Загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2021 рр., загальнoдержавній прoграмі «Здoрoв’я 2020: українcький вимір», Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 р. проблема визначення ролі використання педагогічного проектування під час самостійної роботи в підготовці майбутнього вчителя фізичної культури не викликає сумніву насамперед з науково-практичного аспекту. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21283 |
Appears in Collections: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.