Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Назва: Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ
Інші назви: Джуринський П. Б. Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ / П. Б. Джуринський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 578--579.
Автори: Джуринський, Петро Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Богатов, Андрій Олексійович
Bohatov, Andrii Oleksiyovych
Кучеренко, Геннадій Васильович
Kucherenko, Gennady Vasylyovych
Ключові слова: майбутній вчитель ВНЗ
управління процесом навчання
підготовка майбутніх учителів
професінйа підготовка майбуьніх учителів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Короткий огляд (реферат): Підготовка педагогічних кадрів характеризується рядом протиріч: між вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх учителів та їхньою кваліфікацією; процесами демократизації й гуманізації педагогічної науки і практики щодо забезпечення відповідної освіти у професійну підготовку майбутніх учителів; потребами педагогічної науки і практики; масовістю підготовки майбутніх учителів та особистісним підходом до професійної підготовки; обсягом наукової інформації, отриманої за допомогою інформаційних і комунікаційних технологій та умовами для її застосування в навчально-виховному процесі. Вирішення наведених суперечностей потребує програмно-цільового управління у навчально-виховному процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в вищих навчальних закладах України з метою забезпечення високої конкурентоспроможності вчителя. Різноманіття точок зору на управління розвитком навчальних закладів містять науково- методичні матеріали українських науковців: Г. Дмитренко, Г. Єльнікова, І. Осадчий, О. Пометун, І. Сущенко, Л. Даниленко; великий внесок у розвиток теорії програмно-цільового управління у процесі навчання зробили Ю. Бабанський та М. Поташник, які в загально дидактичному плані обґрунтували основні положення оптимізації педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhurynskii.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.