Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Title: | Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ |
Other Titles: | Джуринський П. Б. Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ / П. Б. Джуринський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 578--579. |
Authors: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych Богатов, Андрій Олексійович Bohatov, Andrii Oleksiyovych Кучеренко, Геннадій Васильович Kucherenko, Gennady Vasylyovych |
Keywords: | майбутній вчитель ВНЗ управління процесом навчання підготовка майбутніх учителів професінйа підготовка майбуьніх учителів |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Abstract: | Підготовка педагогічних кадрів характеризується рядом протиріч: між вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх учителів та їхньою кваліфікацією; процесами демократизації й гуманізації педагогічної науки і практики щодо забезпечення відповідної освіти у професійну підготовку майбутніх учителів; потребами педагогічної науки і практики; масовістю підготовки майбутніх учителів та особистісним підходом до професійної підготовки; обсягом наукової інформації, отриманої за допомогою інформаційних і комунікаційних технологій та умовами для її застосування в навчально-виховному процесі. Вирішення наведених суперечностей потребує програмно-цільового управління у навчально-виховному процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в вищих навчальних закладах України з метою забезпечення високої конкурентоспроможності вчителя. Різноманіття точок зору на управління розвитком навчальних закладів містять науково- методичні матеріали українських науковців: Г. Дмитренко, Г. Єльнікова, І. Осадчий, О. Пометун, І. Сущенко, Л. Даниленко; великий внесок у розвиток теорії програмно-цільового управління у процесі навчання зробили Ю. Бабанський та М. Поташник, які в загально дидактичному плані обґрунтували основні положення оптимізації педагогічного процесу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dzhurynskii.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.