Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Title: Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ
Other Titles: Джуринський П. Б. Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ / П. Б. Джуринський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 578--579.
Authors: Джуринський, Петро Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Богатов, Андрій Олексійович
Bohatov, Andrii Oleksiyovych
Кучеренко, Геннадій Васильович
Kucherenko, Gennady Vasylyovych
Keywords: майбутній вчитель ВНЗ
управління процесом навчання
підготовка майбутніх учителів
професінйа підготовка майбуьніх учителів
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Abstract: Підготовка педагогічних кадрів характеризується рядом протиріч: між вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх учителів та їхньою кваліфікацією; процесами демократизації й гуманізації педагогічної науки і практики щодо забезпечення відповідної освіти у професійну підготовку майбутніх учителів; потребами педагогічної науки і практики; масовістю підготовки майбутніх учителів та особистісним підходом до професійної підготовки; обсягом наукової інформації, отриманої за допомогою інформаційних і комунікаційних технологій та умовами для її застосування в навчально-виховному процесі. Вирішення наведених суперечностей потребує програмно-цільового управління у навчально-виховному процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в вищих навчальних закладах України з метою забезпечення високої конкурентоспроможності вчителя. Різноманіття точок зору на управління розвитком навчальних закладів містять науково- методичні матеріали українських науковців: Г. Дмитренко, Г. Єльнікова, І. Осадчий, О. Пометун, І. Сущенко, Л. Даниленко; великий внесок у розвиток теорії програмно-цільового управління у процесі навчання зробили Ю. Бабанський та М. Поташник, які в загально дидактичному плані обґрунтували основні положення оптимізації педагогічного процесу.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhurynskii.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.