Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжуринський, Петро Борисович-
dc.contributor.authorDzhurynskii, Petro Borysovych-
dc.contributor.authorБогатов, Андрій Олексійович-
dc.contributor.authorBohatov, Andrii Oleksiyovych-
dc.contributor.authorКучеренко, Геннадій Васильович-
dc.contributor.authorKucherenko, Gennady Vasylyovych-
dc.date.accessioned2024-11-27T13:45:24Z-
dc.date.available2024-11-27T13:45:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938-
dc.description.abstractПідготовка педагогічних кадрів характеризується рядом протиріч: між вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх учителів та їхньою кваліфікацією; процесами демократизації й гуманізації педагогічної науки і практики щодо забезпечення відповідної освіти у професійну підготовку майбутніх учителів; потребами педагогічної науки і практики; масовістю підготовки майбутніх учителів та особистісним підходом до професійної підготовки; обсягом наукової інформації, отриманої за допомогою інформаційних і комунікаційних технологій та умовами для її застосування в навчально-виховному процесі. Вирішення наведених суперечностей потребує програмно-цільового управління у навчально-виховному процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в вищих навчальних закладах України з метою забезпечення високої конкурентоспроможності вчителя. Різноманіття точок зору на управління розвитком навчальних закладів містять науково- методичні матеріали українських науковців: Г. Дмитренко, Г. Єльнікова, І. Осадчий, О. Пометун, І. Сущенко, Л. Даниленко; великий внесок у розвиток теорії програмно-цільового управління у процесі навчання зробили Ю. Бабанський та М. Поташник, які в загально дидактичному плані обґрунтували основні положення оптимізації педагогічного процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмайбутній вчитель ВНЗuk
dc.subjectуправління процесом навчанняuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectпрофесінйа підготовка майбуьніх учителівuk
dc.titleОсобливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗuk
dc.title.alternativeДжуринський П. Б. Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ / П. Б. Джуринський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 578--579.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhurynskii.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.