Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832
Назва: Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Сторож, Вікторія Василівна
Storozh, Victoriya
Набухотна, Н. М.
Ключові слова: старший дошкільний вік
прояви агресії
педагогічні умови
навички
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Сторож В. В. Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку / В. В. Сторож, Н. М. Набухотна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 92-97
Короткий огляд (реферат): У сучасному суспільстві проблема агресії серед дітей стає все більш актуальною. Різноманітні соціальні, психологі- чні та екологічні фактори можуть негативно впливати на фор- мування дитячої особистості, викликаючи агресивні прояви. Діти старшого дошкільного віку є особливо вразливою гру- пою, оскільки в цьому віці відбувається активне формування основних навичок соціальної взаємодії та саморегуляції пове- дінки. Важливою умовою їхнього гармонійного розвитку є навчання ефективному подоланню агресії. Актуальність цього дослідження полягає в необхідності розробки та впроваджен- ня педагогічних умов, які б сприяли розвитку у дітей навичок управління агресивною поведінкою, що є важливим етапом у їхньому особистісному та соціальному розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.