Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сторож, Вікторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Storozh, Victoriya | - |
dc.contributor.author | Набухотна, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T11:03:27Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T11:03:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Сторож В. В. Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку / В. В. Сторож, Н. М. Набухотна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 92-97 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832 | - |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві проблема агресії серед дітей стає все більш актуальною. Різноманітні соціальні, психологі- чні та екологічні фактори можуть негативно впливати на фор- мування дитячої особистості, викликаючи агресивні прояви. Діти старшого дошкільного віку є особливо вразливою гру- пою, оскільки в цьому віці відбувається активне формування основних навичок соціальної взаємодії та саморегуляції пове- дінки. Важливою умовою їхнього гармонійного розвитку є навчання ефективному подоланню агресії. Актуальність цього дослідження полягає в необхідності розробки та впроваджен- ня педагогічних умов, які б сприяли розвитку у дітей навичок управління агресивною поведінкою, що є важливим етапом у їхньому особистісному та соціальному розвитку. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | прояви агресії | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.title | Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.