Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832
Title: | Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку |
Authors: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya Набухотна, Н. М. |
Keywords: | старший дошкільний вік прояви агресії педагогічні умови навички |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Сторож В. В. Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку / В. В. Сторож, Н. М. Набухотна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 92-97 |
Abstract: | У сучасному суспільстві проблема агресії серед дітей стає все більш актуальною. Різноманітні соціальні, психологі- чні та екологічні фактори можуть негативно впливати на фор- мування дитячої особистості, викликаючи агресивні прояви. Діти старшого дошкільного віку є особливо вразливою гру- пою, оскільки в цьому віці відбувається активне формування основних навичок соціальної взаємодії та саморегуляції пове- дінки. Важливою умовою їхнього гармонійного розвитку є навчання ефективному подоланню агресії. Актуальність цього дослідження полягає в необхідності розробки та впроваджен- ня педагогічних умов, які б сприяли розвитку у дітей навичок управління агресивною поведінкою, що є важливим етапом у їхньому особистісному та соціальному розвитку. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.