Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2031
Назва: | Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю на освітньо-науковому рівні доктора філософії |
Інші назви: | Formation of the content of basic mathematics training for future technicians at the educational-scientific level of doctor of philosophy |
Автори: | Ярхо, Т. О. Yarkho, T. |
Ключові слова: | багатоступенева система вищої освіти третій цикл вищої освіти доктор філософії освітньо-наукова програма базова математична підготовка фундаментальна та прикладна математична підготовка креативне мислення додаткові аспекти класичної математики стохастична методологія multi-level system of higher education the third cycle of higher education Doctor of Philosophy educational-scientific curriculum fundamental and applied training in mathematics creative thinking additional aspects of classical mathematics stochastic methodology |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Ярхо Т. О. Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю на освітньо-науковому рівні доктора філософії / Т. О. Ярхо // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 212–219. |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до нового Закону України «Про вищу освіту», у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації здійснено перехід до багатоступеневої системи вищої освіти, якій відповідають ступені бакалавра, магістра і доктора філософії. В обов’язкову освітньо-наукову програму третього циклу багатьма ВНЗ уперше введений курс фундаментальної і прикладної базової математичної підготовки. У статті представлено і обґрунтовано зміст пропонованого курсу для майбутніх докторів філософії технічних спеціальностей. Курс складається з двох частин: «Додаткові аспекти класичної математики та їх практичні застосування» і «Стохастична методологія у прикладних задачах». У формуванні змісту базової математичної підготовки враховане значення математики як універсальної мови наук, потужного засобу розв’язання прикладних задач, а також становлення креативного мислення, інтелектуального розвитку особистості та її загальної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2031 |
ISSN: | 2311-8466 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tetiana Yarkho,.pdf | 717.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.