Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2031
Назва: Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю на освітньо-науковому рівні доктора філософії
Інші назви: Formation of the content of basic mathematics training for future technicians at the educational-scientific level of doctor of philosophy
Автори: Ярхо, Т. О.
Yarkho, T.
Ключові слова: багатоступенева система вищої освіти
третій цикл вищої освіти
доктор філософії
освітньо-наукова програма
базова математична підготовка
фундаментальна та прикладна математична підготовка
креативне мислення
додаткові аспекти класичної математики
стохастична методологія
multi-level system of higher education
the third cycle of higher education
Doctor of Philosophy
educational-scientific curriculum
fundamental and applied training in mathematics
creative thinking
additional aspects of classical mathematics
stochastic methodology
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ярхо Т. О. Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю на освітньо-науковому рівні доктора філософії / Т. О. Ярхо // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 212–219.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до нового Закону України «Про вищу освіту», у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації здійснено перехід до багатоступеневої системи вищої освіти, якій відповідають ступені бакалавра, магістра і доктора філософії. В обов’язкову освітньо-наукову програму третього циклу багатьма ВНЗ уперше введений курс фундаментальної і прикладної базової математичної підготовки. У статті представлено і обґрунтовано зміст пропонованого курсу для майбутніх докторів філософії технічних спеціальностей. Курс складається з двох частин: «Додаткові аспекти класичної математики та їх практичні застосування» і «Стохастична методологія у прикладних задачах». У формуванні змісту базової математичної підготовки враховане значення математики як універсальної мови наук, потужного засобу розв’язання прикладних задач, а також становлення креативного мислення, інтелектуального розвитку особистості та її загальної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2031
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana Yarkho,.pdf717.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.