Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2026
Назва: Теоретичні засади проблеми формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Інші назви: Theoretical basis of the formation of future fine art teachers’ aesthetic worldview
Автори: Хуан Цзіншен
Huang Jingsheng
Ключові слова: світогляд особистості
естетична свідомість
естетичний світогляд
майбутній вчитель
a future teacher of Fine Art
aesthetic consciousness
personality’s view of the world
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Хуан Цзіншен. Теоретичні засади проблеми формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Хуан Цзіншен // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 10. – С. 200–205.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Здійснено аналіз науково-педагогічної, психологічної, філософської літератури, довідкових джерел. На підставі аналізу наукової літератури накреслено поняттєві межі феномену «естетичний світогляд», подано специфіку естетичного світогляду учителя образотворчого мистецтва. Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя образотворчого мистецтва та науково обґрунтовано необхідність формування у студентів естетичного світогляду. The article deals with the philosophic and psychological approaches to studying the issue of future of Fine Art teachers’ aesthetic worldview, as well as its pedagogical context. The main parameter of the scientific substantiation of the essence and structure of aesthetic worldview of Fine Art teachers is its relation to another complex integrative phenomenon – aesthetic consciousness. The author interprets aesthetic consciousness on the basis of research works by leading scientists (classics and contemporary ones). According to the results of scientific literature review, the author specifies aesthetic worldview as a system of beliefs, view of the nature, world, society, and place of a man in it, as well as beliefs, ideals, and principles of reality perception. Considering the complexity and variety of interpretations of aesthetic worldview and aesthetic consciousness, the author also analyses the connection of aesthetic worldview and creative capabilities of a Fine Art teacher with his/her initiative in overcoming stability of artistic activities by means of creativity. Following the results of the current research, aesthetic worldview has been defined as personality’s ability to organise his/her work according to the humanitarian way of perceiving the image of the world, artistic tendency, artistic culture, which is manifested through positive attitude to the profession by means of forming corresponding aesthetic images of educational work in ones’ consciousness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2026
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huang Jingsheng.pdf637.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.