Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Title: Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах
Authors: Петраков, Микита Олександрович
Keywords: історична освіта,
постконфліктні суспільства,
політичний процес,
наративи
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Петраков М.О.Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах/М.О.Петраков// Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 1. – С. 82-90
Abstract: У тексті статті розглядаються актуальні виклики та перспективи історичної освіти у розділених та постконфліктних суспільствах. Зазначається, що робота з історичними наративами важлива для виховання взаємної поваги та миру. Освітній процес має враховувати культурне розмаїття історичних оповідань і розвивати кри- тичне мислення учнів
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf233.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.